سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام مواد خوراکی سرشار از منیزیم هستند؟

نظر

غذاهای غنی از منیزیم برای سلامت سلولی و بیش از 300 عملکرد بیوشیمیایی در بدن ضروری است. متاسفانه، حدود 80 درصد از آمریکایی ها کمبود منیزیم دارند و اکثریت قریب به اتفاق آن ها این موضوع را نمی دانند. مطالعه ای که در BMC Bioinformatics به چاپ رسید نشان می دهد که بدن شما 3751 سایت اتصال منیزیم دارد. این موضوع نشان می دهد مزایای منیزیم بسیار فراتر از آن چیزی است که محققان در گذشته تصور می کردند. از آنجایی که بدن به چنین ماده ای نیاز دارد و از آن برای عملکردهای مختلف خود استفاده می کند، اگر به طور کامل از غذاهای غنی از منیزیم استفاده نکنید، خیلی زود دچار کمبود آن خواهید شد.

ادامه مطلب...





چگونه از ابتلا به سرطان کبد پیشگیری کنیم؟

نظر

کبد به خاطر نقشی که در بدن دارد ممکن است بیشتر از سایر اعضای بدن آسیب پذیر باشد؛ سعی کنید سبک زندگی سالمی را انتخاب کنید تا کبدتان دچار مشکل نشود.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ هنوز هم سرطان مشکلی جدی است که هر ساله جان میلیون‌ها نفر را می‌گیرد، و یکی از ناخوشایندترین مکان‌ها برای رشد آن درون فیلتر تاسیسات سیستم گردش خون‌تان است. پیش‌بینی شده بود که در سال 2014 بیش از 30000 نفر، اکثرا مردان، مبتلا به سرطان کبد تشخیص داده می‌شوند. این سرطان می‌تواند درون کبد رشد کند، اما عموما به ارگان‌های دیگر بدن پخش می‌شود.

ادامه مطلب...