سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه شنا را فرا بگیریم؟

نظر

شما حتی اگر از آب هم می‌ترسید، می‌توانید در هر سنی و بدون در نظر گرفتن توانایی‌هایتان، شنا کردن را یاد بگیرید! با وجود اینکه بعضی‌ها می‌توانند بدون آموزش‌های رسمی، مقدمات شنا را یاد بگیرند، اما بهترین و موثرترین راه برای یادگیری این مهارت، این است که زیر نظر یک مربی شنای شایسته تمرین کنید.

ادامه مطلب...


برای داشتن پوستی درخشان چه چیزی بخوریم؟

نظر

 

اگر می خواهید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید مسلماً ساده ترین راه خوردن است ! همین امروز غذاهای مفید لیست زیر را در رژیم روزانه خود اضافه کنید و نتیجه شگفت انگیز آنها را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

ادامه مطلب...


6 توصیه طلایی برای رهایی از ترس

نظر

چطوری بر ترس خود غلبه کنیم؟ همان احساسی که ما را از ریسک کردن و به طبع موفقیت دور میکند. غلبه بر ترس یکی از عادات افراد موفق و ریسک‌پذیر است. منظور از ترس می‌تواند ترسیدن از انجام کارها و تفریحات خارق‌العاده مانند بانجی جامپینگ، کلبه‌ی وحشت، پرش از ارتفاع یا انجام ریسک‌های کاری و شخصی باشد. برخی افراد به دلیل ترس از مواجه شدن با اتفاقات جدید، هیچ‌گاه در زندگی ریسک نمی‌کنند یا به دلیل ترس از مرگ، تفریحات هیجان‌انگیز را امتحان نمی‌کنند. خانم مارجی کر Margee Kerr، روانشناس و استاد دانشگاه پیتزبورگ، در کتاب جدید خود با نام “جیغ: ماجراهای جالب در ارتباط با علم ترس (Scream: Chilling Adventures in the Science of Fear)، تجربیات خود از مطالعه بر روی ترس افراد و رفتار آنها در زمان ترسیدن را منتشر کرده است.مارجی کر برای انجام تحقیقات خود در کلبه‌های وحشت شهر بازی‌ها کار کرده و رفتار افراد را در زمان ترسیدن مطالعه کرده است. وی در مصاحبه‌ای که اخیرا با وبسایت Inc داشته است، راه‌هایی را برای غلبه بر ترس برای خوانندگان توضیح داده است.

ادامه مطلب...