سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با گیاه خرفه و فواید آن

نظر

گیاه خُرفه بیشتر در غالب یک علف هرز شناخته می‌شود. با این حال، یک سبزی بسیار مغذی و خوراکی نیز هست. در حقیقت، خُرفه حاوی همه‌ی انواع مواد مغذی، از جمله اسیدهای چرب امگا 3 می‌باشد. این مقاله نگاهی دقیق به خُرفه و تاثیرات آن بر سلامت می‌اندازد.
خُرفه چیست؟

ادامه مطلب...


تاثیر ورزش بوکس در کارکردهای بدن

نظر

معمولاً به بوکس علم شیرین می‌گویند، اما این ورزش می‌تواند ورزش بی‌رحمی هم باشد که برنده و حریفش را خونین و مالین می‌کند. زیبایی بوکس در افزایش مقاومت، پایداری و قدرت طلبی است که شما هنگام تمرین به دست می‌آورید. اگر طعم درد و تحقیر ضربات مشت را نچشیدید، بوکس بدون برخورد هم، همانقدر برایتان مفید خواهد بود. ادامه مطلب...


خوب ترین روش خوردن سیر چیست؟

نظر

در قسمت پایین با چگونگی آماده نمودن سیر و پخت آن و در عین حال حفظ طعم و مزایای این ماده ی غذایی برای سلامتی آشنا خواهید شد و مطالب مفیدی را نیز در مورد چگونگی مبارزه با بوی ناخوشایند سیر خواهید آموخت.

سیر عطر و طعم خوشمزه ای به غذاها می دهد و آماده نمودن آن به شیوه ای خاص، می تواند طعم و مزایای سلامتی این ماده ی غذایی فوق العاده مفید را افزایش دهد. بنابراین بیایید با نحوه ی آماده سازی و طبخ سیر برای برخورداری از حداکثر مزایای آن و نحوه ی خلاص شدن از دست بوی بد این ماده ی غذایی آشنا شویم.

ادامه مطلب...


چگونه پف بالای چشم را درمان کنیم؟

نظر

راه‌های درمانی خانگی و ساده‌ای که در این نوشته خواهید خواند، باعث خواهند شد تا نگرانی‌هایتان که بخاطر چشم‌های پف کرده در شما ایجاد شده است از بین برود. برخی از این راه‌ها بصورت موقتی پف چشم را کاهش داده و برخی دیگر به دنبال رفع علت این مشکل می باشند.

ادامه مطلب...


روش هایی ساده برای آب کردن چربی پهلو

نظر

چربی پهلو دقیقاً مانند چربی شکم، تناسب اندام شما را نابود میکند و باید به فکر راهکاری برای از بین بردن آن باشید.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ آیا می‌خواهید از شر چربی پهلوهایتان، یا به قول خودمان دستگیره‌های عشق! خلاص شوید؟ اینکار، آنقدر که فکر می‌کنید آسان نیست، اما امکان پذیر است.

انجام 1000 دراز و نشست در روز، با چربی اضافه‌ی دور کمر شما مبارزه نمی‌کند، اما در صورتیکه توده‌ی چربی کل بدنتان کاهش یابد، چربی پهلوهایتان را هم از دست خواهید داد. حالا زمان آن است، که راه‌هایی برای سوزاندن چربی بیشتر بصورت روزانه پیدا کنید تا از شر چربی پهلوهایتان خلاص شوید.


ادامه مطلب...