سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکارهایی برای زیبایی بدون هزینه

نظر

همه ی ما می‌خواهیم که ظاهر و البته احساس خوبی داشته باشیم، اما با توجه به اینکه بابت خیلی چیزها باید پول خرج کنیم، اولویت خرید لوسیون ها و انواع محصولات زیبایی کم شده و به انتهای لیست خریدمان منتقل می‌شود. دیگر نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا در این مورد به شما کمک کنیم. در این راهنما 18 راز زیبایی را به شما خواهیم آموخت که کاملا رایگان بوده و بدون صرف زمانی به شما احساس خوبی نیز خواهند بخشید. نگاهی به آن‌ها بیندازید و خودتان را آماده کنید تا حتی بدون صرف 1 ریال، احساس فوق‌العاده‌ای کسب کنید.

ادامه مطلب...


منابع خوراکی سرشار از روی

نظر

آیا می‌دانستید که جذب روی به میزان کافی، از طریق برنامه‌ی غذایی با بهبود عملکرد سیستم ایمنی و التیام سریع زخم‌ها ارتباط مستقیمی دارد؟ مزایای مصرف روی به همین موارد محدود نمی‌شود. برخی از مطالعات حاکی از آن است که جذب روی کافی موجب کاهش شدت و طول سرماخوردگی شده، عملکرد غده‌ی تیروئید را بهبود بخشیده، مشکل انعقاد خون را برطرف می‌سازد و تاثیرات مخرب افزایش سن در زوال قرنیه را محدود می‌کند. مطابق با مطالعات انجام شده در ژوئن 2015 مشخص شد که روی نقشی اساسی در تنظیم ضربان قلب ایفا می‌کند و بالقوه به مبارزه با بیماری قلبی ناشی بی‌نظمی ضربان قلب می‌پردازد.

ادامه مطلب...


مردان جذاب از نظر زنان چه ویژگی هایی دارند؟

نظر

اگر میخواهید یکی از جذابترین مردان باشید سعی کنید برخی از ویژگی های لیست زیر را داشته باشید.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ شواهد قانع کننده نشان می دهند که برای جلب توجه یک زن، تنها به یک چیز نیاز است. پول (نگاهی به عکس های عروسی ترامپ بیندازید). اما اگر شما پول و هدیه های گران قیمت را از این معادله حذف کنید، معلوم نیست کدام یک از ویژگی های نا ملموس تر به جاذبه جنسی یک مرد کمک می کنند.

ادامه مطلب...


9 نشانه ای که درمورد پاها باید به آن توجه داشته باشید

نظر

تا زمانی که به نظر می‌رسد همه چیز به درستی کار می کند، ممکن است توجه زیادی به پاهای خود نداشته باشیم. پاها اغلب با جوراب و کفش پوشیده می‌شوند و چیزی که از دید خارج باشد، از ذهن خارج می‌شود. انگشتان سرد پا می‌تواند نشانه‌ای از گردش خون ضعیف باشد. سیگار کشیدن و شرایط مرتبط با سیگار کشیدن می‌تواند توانایی ریه‌ها برای جذب اکسیژن را کاهش دهد و به کاهش سطح اکسیژن در خون منجر ‌شود. این بیماری‌ها باعث تنگی شریان‌ها می‌شود، که می‌تواند مانع جریان خون در سراسر بدن شود. اگر شما متوجه شدید که پاها تقریبا همیشه سرد و بی حس هستند، با دکتر خود مشورت کنید.

در زیر برخی از علائم رایج بیماری‌های مرتبط با پا و همچنین نشانه‌هایی که ممکن است برای سلامتی خطرآفرین باشد ذکر شده است.

ادامه مطلب...


چگونه ترک های پوستی را رفع کنیم؟

نظر

در کمال تعجب، علائم کشیدگی و ترک پوست هم در مردان و هم زنان کاملا شایع است. اگر در حال گذار از نوجوانی به بلوغ هستید یا در حال مادر شدن، به هر حال این علائم کشیدگی پوست، برایتان بسیار ناخوشایند خواهد بود. اما اساسا چرا این کشیدگی‌ها و ترک‌های پوستی رخ می‌دهد؟ گرچه پوست ماهیتا خاصیت ارتجاعی دارد، اما در طی رشد سریع یا کشش شدید، بافت‌های ارتجاعی واقع در زیر پوست از هم پاره شده و در نتیجه آن خطوط نازک بنفش با عنوان علائم ترک پوستی نمایان می‌شوند.

ادامه مطلب...